Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op carnaval.startpagina.nl

Piratenschip te koop voor optocht

Rolf
24 Sep, 2007 00:02

Dit prachtige piratenschip is gebruikt voor een feestoptocht.

Het schip is gebouwd op een platte aanhangerkar welke in zeer goede staat is en is voorzien van kentekenplaat.

Het schip is niet demontabel van de platte kar.

De mast van het piratenschip is voorzien van een kantelsysteem waardoor het schip een maximale doorrijhoogte van 4m¹ kan bereiken.

Het schip heeft de afmetingen van circa 2,70 bij 10 meter en er kunnen circa 30 personen op het schip plaatsnemen.

Voor informatie of bezichtigingen kunt u contact opnemen met bovenstaand email adres

Op de website van youtube kunt u via de zoekactie “feestweek Lexmond” nog een tweetal filmpjes van de kar bekijken.

Op marktplaats.nl kunt u via de zoeknaam piratenschip feestoptocht enkele foto's van de kar vinden

Bewerkt 28 Feb, 2010 12:28
dirk
25 Sep, 2007 15:53

He ik ben een lid v e carnavalvereniging meetjesland . (ovl)

Kan u mij nog enkele foto's op sturen aub

Wij zijn nog op zoek naar een praalwagen .

kan u me vertellen wat de vraagprijs is

dank bij voorbaat

richard
03 Nov, 2007 22:05

graag foto's mailen van de wagen etc etc etc

Patricia
18 Feb, 2010 12:18

Hallo Rolf,

Aangezien het al lang geleden is dat je dit bericht hebt geschreven, was mijn vraag of het piratenschip nog leeft?

EN graag zou ik dan foto`s willen ontvangen, en graag een richtprijs, en of we het evt. kunnen huren.

Ik wacht op je reactie.

Met vriendelijke groeten,

patricia

johan jongman
28 Feb, 2010 12:28

ik heb een vraag het piratenschip is dat nog in jou bezit ik zoek er een voor in een corso laat even wat van je horen bvd